Promowanie firmy może być trudnym zadaniem, szczególnie w początkowej fazie istnienia marki.
Znalezienie skutecznych narzędzi marketingowych, które wyróżnią się na tle konkurencji może być
jeszcze trudniejsze. Długopisy z logo to prosty, a zarazem skuteczny sposób na reklamowanie
swojej marki i tworzenie odpowiedniego wrażenia na potencjalnych klientach.
Zatem, jakie dokładnie benefity otrzymasz za pomocą wręczania produktów reklamowych takich jak przybory do pisania z nadrukiem?
Spis treści
Do czego służą długopisy z logo?
Pewnie już dobrze wiesz, że długopisy są popularnymi gadżetami promocyjnymi, gdyż są niezwykle
funkcjonalne i pożyteczne. Za każdym razem, gdy ktoś skorzysta z długopisu, spojrzy na logo
i przypomni sobie o Twojej marce – długopisy z grawerem zapadają w pamięć! Pomoże to znacznie we
wzmocnieniu jej rozpoznawalności, budowaniu pozytywnego wizerunku i zapamiętaniu marki.
Dzięki temu dodatkowo zwiększy się prawdopodobieństwo, że klient zwróci się do Ciebie z kolejnym
zamówieniem.
Ofertę na ekologiczne długopisy z logo znajdziesz TUTAJ!
W jaki sposób wykorzystać długopisy reklamowe w marketingu?
Długopisy z nadrukiem to wszechstronne i tanie gadżety z logo oraz znakomite narzędzie
marketingowe, które można wykorzystać w różnych sytuacjach. Pozwalają promować markę,
przyciągnąć uwagę klientów, budować lojalność i promować firmę podczas różnych wydarzeń – i to
właśnie te wydarzenia i działania wpływają na poprawny i skuteczny marketing!
5 sposobów ich wykorzystania
Posiadasz już długopisy… i co dalej? Wykorzystuj je poza miejscem pracy by zdobyć zarówno
sympatię obecnych już klientów, jak i zachęcić do siebie nowych konsumentów. Jest to działanie
niezwykle proste, a niesie ze sobą pozytywne skutki oraz wpływ na wizerunek marki.
Imprezy branżowe
Bądź elastyczny i bierz udział w rozmaitych eventach, konferencjach czy targach. Relacje z klientami
znajdują się na wysokim szczeblu. Przybory mogą być wykorzystane jako prezenty dla uczestników,
ale również jako narzędzie do pisania podczas samego trwania wydarzenia. Jest to doskonały sposób
na wypromowanie marki wśród uczestników i potencjalnych klientów!
Cele społeczne
Stawianie słusznych spraw wysoko jest świadomym sposobem na wypromowanie swojej marki!
Na każdym z wydarzeń charytatywnych przydadzą się długopisy i warto, aby promowały one właśnie
Twoją firmę! Konkursy, zbiórki żywności lub pieniędzy, wydarzenia sportowe – i wiele innych.
Promocje szkoły
Twoją potencjalną grupą docelową są także uczniowie i studenci, nie zapominaj o nich! Wybierz się
do lokalnych szkół by przedstawić im specyfikę swojej branży, a także wręcz im szczególnie użyteczne
w szkole długopisy z logo, by opowiadając o tym najbliższym, reklamowali Twoją markę.
Współpraca
Długopis to wizytówka. Nawiązywanie kontaktów z innymi właścicielami firm i partnerami
biznesowymi to niezawodny sposób, by Twoja firma, produkty i usługi były dostępne dla osób,
które ich szukają. Upominek biznesowy w tej formie zawiera wszystkie najważniejsze informacje o firmie,
potrzebne interesantom.
Dodatek do paczek i przesyłek
Prowadząc sklep internetowy do gotowej zawartości przesyłki dorzuć reklamowy długopis z logo,
a z pewnością zaskoczysz i dodatkowo ucieszysz odbiorcę! Fajnym akcentem byłoby dostosowanie
koloru narzędzia piśmienniczego do tego, co klient zamówił w Twoim sklepie. Każdy lubi otrzymywać
coś bonusowego, dzięki czemu ma poczucie, że nie jest tylko „kolejnym klientem”.
Metalowe długopisy reklamowe nadające się pod grawer znajdziesz TUTAJ!
Warto postawić na sprawdzone produkty reklamowe i akcje promocyjne, które przynoszą
zamierzone cele. Przy odpowiedniej strategii marketingowej, jaką jest personalizacja gadżetów, czyli
użycie promocyjnych długopisów w różnych miejscach – w kreatywny sposób osiągniesz swój plan i
wzbudzisz pozytywne skojarzenia odbiorców z Twoją marką! Zabierz ze sobą długopisy na różne
eventy, spotkania i organizowane imprezy, by z powodzeniem otrzymać feed back!
Szczegółowe informacje na temat znakowania długopisów znajdziesz TUTAJ!