Długopisy reklamowe z nadrukiem w życiu codziennym: nie tylko narzędzie pisania, a gadżet marketingowy z logo.

Długopisy reklamowe od dawna są popularnymi gadżetami reklamowymi, które mają
szerokie zastosowanie w życiu codziennym. Długopis i notes to przecież must have w
codziennym życiu, natomiast to nie tylko przydatne narzędzia do pisania, ale także skuteczny
sposób na promowanie swojej firmy! Za ich pomocą przyczynisz się do zbudowania
wizerunku marki i poszerzenia jej rozpoznawalności w każdym miejscu. Choć ich
podstawową funkcją jest pisanie, współczesne długopisy posiadają coraz więcej
innowacyjnych funkcji, które sprawiają, że są one jeszcze bardziej funkcjonalne i przydatne.
Kreatywne pomysły twórców pozwalają na projektowanie różnych rodzajów długopisów
reklamowych, z oryginalnym designem i wielozadaniowością, zwyczajnym, można by
powiedzieć, gadżetom. Obecnie możesz coraz częściej spotkać się z nowatorskimi
długopisami, które pozwolą Ci na więcej, niż tylko tworzenie notatek!

W tym artykule przygotowaliśmy dla Ciebie zestawienie najciekawszych modeli
innowacyjnych długopisów – zapraszamy do zapoznania się!

Skuteczne gadżety reklamowe w formie długopisów z nadrukiem o praktycznym zastosowaniu

Bez względu na to, czy chcesz wykorzystywać je w pracy, szkole czy w domu – innowacyjne
długopisy są doskonałym połączeniem funkcjonalności i reklamy w jednym produkcie
reklamowym, który z pewnością przyciągnie uwagę i zostanie doceniony przez każdego
użytkownika! Długopisy dzielą się na plastikowe, metalowe, drewniane i papierowe.
Powiedzieliśmy już sobie, że pisanie to nie jedyna zaleta współczesnych długopisów. To jakie
dokładnie modele posiadają dodatkowe atuty i możliwości?

Długopis z końcówką touch

Ten innowacyjny długopis nie tylko służy do pisania, ale także zapewnia wygodne i
precyzyjne korzystanie z urządzeń wyposażonych w ekrany dotykowe, takie jak smartfony,
tablety czy niektóre laptopy. Jest wyposażony w miękką i delikatną końcówkę, która jest
kompatybilna z urządzeniami dotykowymi. Długopis reklamowy z końcówką touch jest
szczególnie popularny wśród osób zajmujących się grafiką czy rysowaniem na urządzeniach
mobilnych. Sprawdzi się także podczas zimy, gdzie korzystanie z telefonu przez rękawiczki
staje się problematyczne.

Długopis z laserem

Jest to szczególnie użyteczny gadżet dla pracowników biznesowych, profesorów i
nauczycieli, ale znajdzie swoje zastosowanie także w wielu sytuacjach. Długopis z laserem
możesz wykorzystać do wskazywania konkretnych fraz i punktów na ekranie, slajdach
prezentacji lub tablicy, przyda się na konferencjach, by skoncentrować słuchaczy i zwrócić
ich dokładną uwagę. Długopis z laserem jest więc niezbędnym narzędziem podczas
wykonywania prezentacji i omawiania różnych działań.

Długopis ze stojakiem

Łączy w sobie funkcję pisania z przydatnym uchwytem na telefon. Długopis ze stojakiem na
telefon okaże się przydatny w szkole, pracy a także podczas wyjazdów. To doskonałe wyjście
w momencie, gdy najdzie Cię ochota na oglądania filmów lub wykonywanie wideorozmowy
w trakcie podróży, na przykład w pociągu lub samolocie. Poza tym pomoże Ci z obsługą
nawigacji i tworzenia notatek.

Długopis z linijką/suwmiarką/poziomicą/śrubokrętem

Łączy w sobie funkcje pisania z praktycznymi narzędziami pomiarowymi, dzięki czemu
idealnie sprawdzi się osobom lubiącym majsterkowanie. Taki długopis będzie genialnym
upominkiem dla taty, pracownika budowy i architekta. Wbudowana poziomica pozwala na
dokładne określenie pionu lub poziomu, co jest nieocenione podczas zawieszania obrazów,
montażu półek czy mebli.

Długopis antybakteryjny

Długopis reklamowy z logo, który został zaprojektowany z myślą o higienie i zapobieganiu
rozprzestrzenianiu się bakterii. Długopis jest wyposażony w powłokę – dodatkową warstwę o
właściwościach antybakteryjnych. Promocyjne długopisy firmowe są szczególnie przydatne
w okolicznościach, w których z tego samego długopisu korzysta najczęściej spora ilość
klientów, uczniów lub pacjentów. Są to miejsca takie jak biura, szkoły, szpitale czy inne
miejsca publiczne.

Długopisy o różnym kształcie – strzykawka, tubka

Długopisy reklamowe w kształcie strzykawki lub tubki to niezwykłe odkrycie i wyjątkowe
gadżety, które przykuwają uwagę swoim niezwykłym wyglądem. Używając takiego
nowoczesnego długopisu możesz poczuć się jak prawdziwy naukowiec w laboratorium. Jest
to doskonałe narzędzie dla osób lubiących medycynę, farmację czy nauki ścisłe, a także,
które chcą dodać odrobinę oryginalności do swojej codziennej pracy! Długopisy promocyjne
o ciekawym designie to nie tylko narzędzie do pisania, ale przede wszystkim świetny gadżet
marketingowy i wpływ na charakter Twojej firmy!

Działania marketingowe i przekaz marketingowy za sprawą długopisów promocyjnych z nadrukiem

Wśród gadżetów reklamowych wyróżnić można wiele rodzajów akcesoriów, natomiast od
zawsze wieczne zapotrzebowanie do różnego typu działań biznesowych dotyczyło
długopisów z logo. Ich praktyczność i funkcjonalność sprawiają, że są one chętnie odbierane
przez klientów i mogą służyć jako nośniki reklamy przez długi, długi czas. Dodatkowo,
personalizacja długopisów i wzornictwo, na przykład poprzez umieszczenie grafiki firmy,
może zwiększyć świadomość marki i budować więź z klientem. Umożliwiają one marce
wpływ na nowych klientów i partnerów biznesowych, a jednocześnie służą rzeczywistym
działaniom w codziennym dniu! Długopisy metalowe bądź plastikowe z grawerem, logo czy
hasło reklamowe, a także szeroki wybór długopisów to znakomita forma reklamy i działań.

Opracowanie skutecznych strategii marketingowych dla biznesu nigdy nie jest proste. Wraz z
szybkim postępem internetu i marketingu cyfrowego niektórzy ludzie zapominają o

sprawdzonych i świetnie działających rozwiązaniach, jakimi są klasyczne upominki
reklamowe w postaci długopisów! Długopisy reklamowe to idealne narzędzie do
rozpowszechniania informacji o firmie, ponieważ są nie tylko tanie, ale również skuteczne!

Jakie zalety dla Twojej firmy niosą wielofunkcyjne długopisy reklamowe z logo?

  • wprowadzają różnorodności i nowość, co sprzyja zainteresowaniu klientów,
  • są powszechnie znane i pożądane, dlatego żaden klient nie odmówi przyjęcia upominku, a
    tym samym zapamięta markę
  • budują świadomość marki i kontakt firma-odbiorca,
  • są skutecznym i długotrwałym nośnikiem reklamy, a tym samym efektywnym narzędziem
    marketingowym,
  • stosunkowo niskie koszty wytworzenia długopisów z własnym grawerem nie obciążają
    budżetu firmy