Długopis z logo to narzędzie do pisania potrzebne każdemu, ale również ważny element promocji
marki. Wybierając odpowiedni długopis, warto wziąć pod uwagę wiele czynników, takich jak styl
pisania, rodzaj wkładu, materiał wykonania oraz ewentualne dodatkowe funkcje. Pamiętaj, że
nawet w kwestii długopisów reklamowych, czyli można by powiedzieć „małych i błahych”
przedmiotów, trzeba się dobrze zastanowić. Chyba każdy choć raz w swoim życiu trafił na długopis,
którym pisało się niewygodnie, prawda? Chcemy temu zapobiec. W dzisiejszym artykule zagłębimy
się w temacie różnych aspektów wyboru długopisu z logo, aby pomóc Ci w podjęciu najlepszej
decyzji!
Spis treści
Styl pisania, czyli długopis czy pióro
Pierwszym krokiem przy wyborze długopisu z logo jest zadanie sobie pytania, jakie wrażenie chcemy
wywołać na odbiorcy. Długopis z logo to uniwersalne narzędzie do pisania, które jest praktyczne
i dostępne w wielu stylach i kolorach. Jest idealny do codziennego użytku i pasuje do różnych branż
i celów promocyjnych. Długopisy z logo są popularnym wyborem dla firm, które chcą dotrzeć do
szerokiego grona odbiorców. Z drugiej strony, pióro z nadrukiem jest symbolem elegancji i klasy. Jeśli
Twoja firma lub organizacja reprezentuje się w ekskluzywnym stylu lub jest związana z branżami
artystycznymi, kulturalnymi lub luksusowymi, pióro z logo może być doskonałym wyborem. Pióra są
również idealne jako upominek dla partnerów biznesowych i szefów oraz prezesów przedsiębiorstw.

Rodzaje wkładów – niebieski i czarny
Wkład długopisu ma znaczenie. Najpopularniejszymi kolorami tuszu są niebieski i czarny. Wybór
między nimi może zależeć od preferencji odbiorców, branży oraz celów promocyjnych!
- Niebieski tusz jest powszechny i stosowany w codziennym pisaniu. Jest bardziej przyjazny
dla oczu i często używany w szkole i biurach. Długopis z niebieskim tuszem będzie
uniwersalnym wyborem dla szerokiej grupy odbiorców. - Czarny tusz jest bardziej elegancki i formalny. Może być wybierany znacznie częściej
w branżach związanych z biznesem, prawem i finansami. Jeśli Twoja firma kładzie nacisk na
profesjonalizm, długopis z czarnym tuszem może być odpowiednim wyborem. Dodatkowo,
dobry długopis z czarnym wkładem jest obowiązkowy podczas matury, więc jeśli jesteś
tegorocznym maturzystom, to warto zaopatrzyć się w kilka sztuk takiego wariantu.
Czym różni się długopis żelowy od zwykłego?
Pomimo tego, że zarówno w zwykłym i żelowym długopisie dostępne są do wyboru niebieski i czarny
tusz, to istnieje jedna zasadnicza różnica. Żelowe długopisy różnią się od zwykłych wkładem, który w
ich przypadku jest bardziej wodnisty. Z tego też względu lepiej rozprowadza się je po gładkim
papierze. Natomiast, klasyczny długopis z wkładem olejowym schnie szybciej i łatwiej jest uniknąć
niechcianych zabrudzeń na kartce.

Materiał wykonania – plastikowy, metalowy, ekologiczny
Materiał wykonania długopisu ma wpływ na jego trwałość, wygląd i satysfakcję z używania. Czym się
różnią?
- Plastikowe długopisy są lekkie, trwałe i stosunkowo bardzo tanie. Idealnie sprawdzą się do
masowej dystrybucji na wydarzeniach promocyjnych. Długopisy plastikowe można
dostosować do swojej identyfikacji wizualnej pod kątem koloru, gdyż dostępne są w wielu
wariantach. - Metalowe długopisy są znacznie bardziej trwalsze i eleganckie niż długopisy plastikowe.
Nadają się doskonale jako upominek dla ważnych klientów lub pracowników. Metalowe
długopisy są częściej wybierane przez przedsiębiorstwa, gdyż za pomocą swojego designu i
jakości wpływają na postrzeganie firmy jako rzetelnej, pilnującej małych detali. - Długopisy ekologiczne są wykonane z materiałów przyjaznych dla środowiska, takich jak
bambus, papier lub biodegradowalne tworzywa sztuczne. Są doskonałym wyborem dla firm
dbających o ekologię i chcących podkreślić swoje zaangażowanie w ochronę środowiska.
Takim upominkiem reklamowym przyciągniesz nowych klientów.
Długopisy z dodatkowymi funkcjami
Jeśli chcesz wyróżnić się spośród konkurencji, warto rozważyć długopisy z dodatkowymi funkcjami.
Z pewnością wpadną w oko gadżeciarzom!
- Długopis lampka LED V1475 – przydatne w sytuacjach, gdy potrzebujemy dodatkowego źródła
światła.

- 4-kolorowy długopis z zakreślaczem M17760 – idealne dla osób, które potrzebują różnych narzędzi
do pisania w jednym. Przyda się uczniom i pracownikom biurowym.

- Długopis touch pen V1817 – przydatne w korzystaniu z telefonów,
tabletów i dotykowych laptopów. Więcej o gadżecie touch pen w naszym wcześniejszym
artykule.

- Długopis z poziomicą i miarką MO2072 – gratka dla osoby zainteresowanej majsterkowaniem lub
pracującej w budownictwie.

- Długopis zmazywalny MAZZI bc19665 – genialne rozwiązanie do nauki pisania dla dzieci. Za pomocą specjalnej końcówki każdą pomyłkę lub błąd można bez problemu zmazać i napisać
ponownie.

Podsumowanie
Wybór upominku z logo może być trudny, ale dostosowanie go do swoich celów promocyjnych
i oczekiwań odbiorców może przynieść znakomite rezultaty. Pamiętaj, że długopis z logo to nie tylko
narzędzie do pisania, ale także sposób promocji i budowania wizerunku firmy. Dlatego warto
poświęcić czas na dokładne rozważenie wszystkich opcji i wybrać ten, który najlepiej spełnia Twoje
potrzeby. Nie ważne, czy wybierzesz długopis plastikowy, metalowy, ekologiczny czy inny
z dodatkowymi funkcjami – kluczową kwestią jest dopasowanie go do charakteru Twojej firmy oraz
oczekiwań klientów. Długopis z logo może stać się nie tylko narzędziem do pisania, ale także
wartościowym upominkiem, który zostanie doceniony przez każdego konsumenta! To co, teraz już
wiesz, jaki długopis wybrać?